OBD_L_FC
o OBD Updates archief
  • Home
  • Ons team
  • Over ons
  • OBD Updates
  • Mijn OBD portaal
  • Professionals
  • Ouders
  • Activiteiten
  • Contact
  • Thema’s
    • Dyslexie
    • (Hoog)begaafdheid
    • Passend onderwijs | Zorg voor leerlingen
    • Handelingsgericht werken
    • Klassenmanagement & Instructievaardigheden
    • Pedagogisch klimaat & Gedrag
    • Jonge kind
    • Wereldoriëntatie
    • Taal & Lezen
    • Rekenen & Wiskunde
    • Duurzame kwaliteit
    • Intervisie & Coaching
    • Leiderschap
    • Groepsonderzoeken
    • Onderwijs ondersteuning zieke leerlingen
    • Ouderbetrokkenheid
  • Ouders
    • Dyslexie
    • Direct aanmelden voor dyslexiezorg
    • (Hoog)begaafdheid
    • Direct aanmelden voor zorg bij (hoog)begaafdheid
    • Passend onderwijs | Zorg voor leerlingen
    • Onderwijs ondersteuning zieke leerlingen
  • Cursussen & Events
  • Contact
Menu
  • Thema’s
    • Dyslexie
    • (Hoog)begaafdheid
    • Passend onderwijs | Zorg voor leerlingen
    • Handelingsgericht werken
    • Klassenmanagement & Instructievaardigheden
    • Pedagogisch klimaat & Gedrag
    • Jonge kind
    • Wereldoriëntatie
    • Taal & Lezen
    • Rekenen & Wiskunde
    • Duurzame kwaliteit
    • Intervisie & Coaching
    • Leiderschap
    • Groepsonderzoeken
    • Onderwijs ondersteuning zieke leerlingen
    • Ouderbetrokkenheid
  • Ouders
    • Dyslexie
    • Direct aanmelden voor dyslexiezorg
    • (Hoog)begaafdheid
    • Direct aanmelden voor zorg bij (hoog)begaafdheid
    • Passend onderwijs | Zorg voor leerlingen
    • Onderwijs ondersteuning zieke leerlingen
  • Cursussen & Events
  • Contact
o OBD Updates archief
  • Dyslexie
  • Direct aanmelden voor dyslexiezorg
  • (Hoog)begaafdheid
  • Direct aanmelden voor zorg bij (hoog)begaafdheid
  • Passend onderwijs | Zorg voor leerlingen
  • Onderwijs ondersteuning zieke leerlingen
  • Dyslexie
  • (Hoog)begaafdheid
  • Passend onderwijs | Zorg voor leerlingen
  • Handelingsgericht werken
  • Klassenmanagement & Instructievaardigheden
  • Pedagogisch klimaat & Gedrag
  • Jonge kind
  • Wereldoriëntatie
  • Taal & Lezen
  • Rekenen & Wiskunde
  • Duurzame kwaliteit
  • Intervisie & Coaching
  • Leiderschap
  • Groepsonderzoeken
  • Onderwijs ondersteuning zieke leerlingen
  • Ouderbetrokkenheid
Delen
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

OBD Updates archief

Cool 2B Fit Enkhuizen

15 november 2022

Sanne kon met hulp van OZL over naar groep 8

1 juni 2022

Oefenen, oefenen, oefenen. Dat is niet altijd leuk. Maar psycho-educatie helpt een kind verder!

24 mei 2022

Boekentips | Lekker lezen in (en na) de vakantie

11 juli 2019

Talkshow BeterLezen.nu | 17 maart 2022

26 januari 2022

Veranderingen in de dyslexiezorg

26 november 2021

Hoe ondersteun je leerlingen structureel bij het toepassen van spellingregels?

26 november 2021

Het verschil tussen Letterlicht en Letterster

24 november 2021

Interview met kinderburgemeester & dyslexietopper Amber Beentjes

24 november 2021

Hulp nodig bij de realisatie of het bijsturen van het NPO-plan?

21 april 2021

Leesmotivatie & leesvaardigheid in groep 2 en 3 | Doe mee aan het onderzoek van de VU!

21 mei 2019

Onderzoek | Hoe presteren kinderen voor, tijdens & na de dyslexiebehandeling

10 mei 2021

Hoe gaat het nu met Dyslexiehelden Bas, Jessey, Kick & Frenky?

17 mei 2021

Letterlicht: ons nieuwe online behandelprogramma voor dyslexie

12 mei 2021

Gezocht: scholen die mee willen werken aan de ADIT-pilot

2 april 2021

Handvatten om doelgericht te werken aan de rekendoelen van jouw groep

12 maart 2021

Speciaal spreekuur rond (hoog)begaafdheid

23 februari 2021

Werken aan wat werkt | Oplossingsgerichte coachingsgesprekken met (hoog)begaafde kinderen

2 maart 2021

Met deze tips zet jij jouw sterke leerlingen ‘aan’!

2 maart 2021

Ervaringen van ouders en onderwijsprofessionals met de dienstverlening van BL!NK-UIT

2 maart 2021

Acadin congres 2021

25 februari 2021

Dyslexiezorg in coronatijd | Aandachtspunten & tips

25 januari 2021

ICT-hulpmiddelen voor kinderen met dyslexie

25 januari 2021

Aanvalsplan onderwijsadviesbureaus om kwetsbare leerlingen te helpen

22 januari 2021

Regeling Schoolkracht | Vraag nu de subsidie voor schoolontwikkeling aan!

26 november 2020

Jonge kinderen spelen met letters en cijfers

25 november 2020

Wat betekent ‘mindset’ en hoe kan het kinderen met dyslexie helpen?

30 september 2020

Kinderboekenweek | Terug in de tijd met kleuters

17 september 2020

Online Acadin congres | 7 oktober 2020

10 september 2020

Meer weten over Acadin? Volg de webinar!

10 september 2020

Tijdelijke toetsingscriteria dyslexiezorg i.v.m. corona

7 september 2020

Subsidie inhaalprogramma’s PO & VO | Stappenplan & tips

2 september 2020

Irene Harmsen nieuwe bestuurder/ondernemer OBD Noordwest

16 juni 2020

Eindrapport Evaluatie Passend Onderwijs | Goed onderling samenspel is onontbeerlijk

8 juni 2020

Tips voor de HERSTART van het primair onderwijs

21 april 2020

Met echte spullen spelen: de afwas doen

16 april 2020

Spelen over: de dierenarts

8 april 2020

Ondersteuning van leerlingen met leesproblemen op niveau 2 en 3 tijdens de coronacrisis

3 april 2020

Onderwijs op afstand

31 maart 2020

Doorlopend hoge klanttevredenheid voor OBD Noordwest

10 maart 2020

Laat geld niet zomaar verdwijnen! | Tips voor rekenonderwijs

3 maart 2020

De voordelen van luisterboeken voor kinderen met lees- en spellingproblemen of dyslexie

18 februari 2020

Baby’s in een rijke speelleeromgeving: kinderspel?

19 december 2019

Wat is psycho-educatie en waarom is het zo belangrijk voor kinderen met dyslexie?

5 november 2019

Onderwijszorg Nederland luidt noodklok om ‘verloren’ kinderen met een taalachterstand

4 oktober 2019

Hoe kies je de rekenmethode die bij je school past?

2 oktober 2019

Hoe stel je goede vragen? | Tips!

11 september 2019

Uitnodiging Acadin-congres

29 augustus 2019

Oproep van schoolbegeleiders en scholen aan iedereen met een Pabo-diploma: 3 dagen per jaar invallen

5 juli 2019

Hé, ho, hé, ho, buitenspelen doen wij zo!

10 juli 2019
Page1 Page2
  • ⟵ Volg ons op social media

  • OBD Noordwest

    0229 25 93 80 • info@obdnoordwest.nl

    Dyslexie
    0229 25 93 83 • onldyslexie@obdnoordwest.nl

  • Veilig bestanden versturen

     

  •  

    • Contact
    • Ons team
    • OBD Updates
    • Vacatures
    • Mijn OBD portaal
    • Over ons
    • Algemene voorwaarden
    • Privacybeleid
    • Klachtenregeling
  • Nieuwsbrief

  • Beheer cookie toestemming
    Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
    Functionele cookies Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}