Zeer hoge klanttevredenheid voor OBD Noordwest

Klanten beoordelen onderwijsadvies van OBD Noordwest met maar liefst 97,2%. Dit laat onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek in 2018 zien. Het onderzoek wordt tweejaarlijks afgenomen door Cedeo. Hiermee is OBD Noordwest opnieuw glansrijk geslaagd in het verlengen van haar Cedeo-erkenning.

We zijn trots op dit resultaat, dit hebben we samen bereikt. En we zijn onze klanten zeer dankbaar voor deze waardering!

 

Alle respondenten geven een positieve beoordeling voor de uitvoering van de trajecten en men is tevreden over de samenwerking. Meerdere sterke punten komen uit de interviews naar voren, zoals de kwaliteit van de adviseurs, de prettige relatie, de deskundigheid, het passende aanbod en de bekendheid met de organisatie van de klant.

De klanttevredenheid wordt door Cedeo gemeten op 10 gebieden, namelijk: voortraject, plan van aanpak, uitvoering, adviseurs, materiaal, afronding, organisatie en administratie, relatiebeheer, prijs-kwaliteitverhouding en tevredenheid projectuitvoering/samenwerking totaal.

 

“Er wordt nauwkeurig geluisterd en daar wordt op geanticipeerd. De school ontwikkelt ook zelf en daar gaat OBD Noordwest goed in mee.”

afbeelding

 

“OBD Noordwest zorgt voor experts die zich in de materie verdiepen. Ze weten de stof ook goed te presenteren en kunnen inspelen op de groep.”

 

“OBD Noordwest heeft orthopedagogen met zoveel knowhow dat zij hele goede ondersteuning kunnen geven bij gedragsproblematiek.”

Maak ook kennis met onze kwalitatieve diensten!

 

Wat je vraagstuk ook is, we gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Onze trajecten, coaching, workshops, ondersteuning en begeleiding zijn altijd op maat, afgestemd op jouw behoefte of die van jouw organisatie.

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0229 25 93 80   •    info@obdnoordwest.nl

Of vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.